Rukovodstvo firme «GORICIANA» Doboj jug stalno planira, prati i poboljšava ukupne faktore koji utiču na kvalitet usluga prevoza tereta i na realizaciju zahtjeva kupaca.
Politika kvaliteta u «GORICIANA» Doboj jug održava partnerski odnos sa zainteresovanim stranama (kupci, vlasnici, zaposleni, dobavljači i okolina), uključujući planiranje i realizaciju procesa koji osiguravaju da je kvalitet naših usluga prijevoza tereta u skladu sa zahtjevima kupaca.
Politika kvaliteta uključuje opredjeljenost rukovodstva i zaposlenih za ispunjavanje zahtjeva kupca, a time i zadovoljstvo kupca, kao i stalno poboljšavanje efektivnosti i efikasnosti sistema upravljanja kvalitetom i, takodje, uskladjena je sa osam principa ISO 9001:2000 (usmjerenost prema kupcu, upravljanje sa jasno utvrdjenim ciljevima i strategijom, uključenost zaposlenih, procesni pristup, stalno poboljšanje, donošenje odluke na osnovu sakupljenih i analiziranih podataka, sistemski usmjereno upravljanje i naša snaga su naši dobavljaci).
Rukovodsvo definiše ciljeve kvaliteta, koji su u skladu sa poslovnim ciljevima i Politikom kvaliteta i to za sve procese u firmi «GORICIANA» Doboj jug. Ciljevi su mjerljivi i isti se planiraju, prate i preispitivaju. Rukovodstvo godišnje planira i implementira zajedno sa zaposlenicima procese mjerenja, analiza i poboljsanja, kako bi:
– omogućilo uskladjenost proizvoda sa zahtjevima kupca
– osiguralo uskladjenost sistema upravljanja kvalitetom i
– stalno poboljšavalo efikasnost i efektnost sistema upravljanja kvalitetom.
Upravljanjem i poboljšanjem sistema upravljanja kvalitetom učestvuju svi zaposleni u skladu sa svojim odgovornostima i ovlaštenjima.
U slučaju potrebe Politika kvaliteta koja je usklađena sa zakonskom regulativom se preispituje i eventualno redefinira.
Sa Politikom kvaliteta su svi zaposleni i ona je saopštena i shvaćena na svim nivoima firme «GORICIANA» Doboj jug.
Svim zainteresovanim stranama Politika kvaliteta je dostupna.